Przedstaw się na forum :)

Sprawy organizacyjne dotyczące spraw technicznych serwisu cng.auto.pl - strony www i forum
administrator
Administrator

Przedstaw się na forum :)

Post autor: administrator »

Witam,
w tym miejscu możemy przedstawić się oraz zaprezentować nasze pojazdy. Osobiście nie jestem jeszcze kierowcą, ale właśnie zdaję egzaminy na prawo jazdy. Od wielu lat jestem miłośnikiem motoryzacji, zwłaszcza paliw alternatywnych. Fascynuje mnie eneregtyka oraz technologia nośników energii jak CNG, bio-etanol, metan czy wodór.

Mam nadzieję, że będzie coraz liczniej odwiedziać forum i aktywnie sie na nim udzielać. Zapraszam również zainteresowanych do współpracy.

Pozdrawiam, wieczór
Karol Wieczorek
pansamochodzik

Post autor: pansamochodzik »

witam!!
od roku jestem posiadaczem clio z CNG i było super :lol:
do wczoraj :cry:
ale to już w innym działe :wink:
eggforever

Post autor: eggforever »

Witajcie, nie obiecuje codziennej aktywnosci ze wzgledu na prace, szkole itd itd ale w miare mozliwosci bede tu zagladal, postaram sie tez promowac to forum w internecie. Niech ludzie wiedza, ze gaz to nie tylko LPG no i gdy zainteresowanie tym paliwem wzrosnie stacja w Bydzi bedzie dluzej czynna :D :)

Witam wszystkich
administrator
Administrator

Proszę wszystkich forumowiczów o pełne wypełnienie swojego profilu. Ułatwi to nam zdecydowanie integrację wewnętrzną i pozwoli na wymiane informacji pod względem regionalnym :)
Karol Wieczorek
adrian007

Post autor: adrian007 »

Witam!

Na forum trafiłem z polecenia jednego z użytkowników.

Moje autko Volvo 460 kupiłem prawie trzy lata temu.
Było to jedno z pierwszych prywatnych aut w Radomiu zasilanych gazem ziemnym.
Mało wtedy kto słyszał o instalacjach gazowych na metan. Obecnie ta sytuacja uległa diametralnej zmianie.

Auto przejeździło ze mną ok. 80.000 km. Przez cały ten czas bezawaryjnie - jeżeli chodzi oczywiście o pracę instalacji.

Autko odwdzięczało się naprawdę niewielkimi kosztami podróży.