Zamieszczam notkę biograficzną jaką opisano moje doświadczenia o CNG podczas kilku konferencji, aby dokonać autoprezentacji.
Gerard Bartłomiejczyk
Aktywny członek Stowarzyszenia Użytkowników Pojazdów Zasilanych Gazem Ziemnym „NGV POLSKA”, oraz Stowarzyszenia Naukowo-Technicznego Inżynierów i Techników Przemysłu Naftowego i Gazowniczego. Od wielu lat zajmuje się propagowaniem sprężonego gazu ziemnego w Polsce jako paliwa do napędu pojazdów. Posiada wieloletnie doświadczenia i dużą wiedzę praktyczną w zakresie montażu, eksploatacji, obsługi i napraw instalacji zasilających pojazdy samochodowe paliwami gazowymi, obejmujące zarówno zagadnienia dotyczące urządzeń stacji tankowania jak i budowy pojazdów, oraz wszelkich kwestii technicznych związanych z tymi urządzeniami i zagadnieniami.
Autor wielu wystąpień i publikacji z zakresu CNG, między innymi na konferencjach naukowo technicznych jak; Kones, Silniki Gazowe, Pojazd a Środowisko, czy takiej prasy branżowej jak; „Nafta-Gaz”, „Ochrona Przeciwpożarowa”, „Wiadomości Naftowe i Gazownicze”, „Gaz Woda i Technika Sanitarna”, „Biznes i Ekologia”, „Rynek Gazowy”, „Nafta & Gaz Business”, „Czas na Gaz”, „Jazda za Grosze”, „Auto Expert”, „Caravaning Ekspert”, itp. Wiele z nich cytowanych jest na internetowych portalach branży paliwowej; www.gazeo.pl. , www.cng.auto.pl , itp.
Problematykę zagadnień przedstawiał zarówno na Politechnice Warszawskiej, Międzynarodowych Targach Przemysłu Naftowego i Gazownictwa NAFTA i GAZ w Warszawie, Targach Techniki Motoryzacyjnej w Poznaniu, oraz przed Radą Warszawy zabiegając o udzielenie wsparcia ekologicznej polityce transportowej.
Prowadził szkolenia „CNG stacje tankowania sprężonym gazem ziemnym” zorganizowane przez BUD-GAZ, „Zasada działania dystrybutora podczas tankowania sprężonym gazem ziemnym, oraz jego współpraca z agregatem sprężarkowym, zbiornikiem stałym, gazu, oraz panelem priorytetów napełniania” itp. organizowane przez firmę IT-HPS, oraz seminarium w Instytucie Pojazdów.
Udzielał objaśnień podczas przygotowania prac na tytuły naukowe i stopnie zawodowe z zakresu CNG uzyskiwane na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie Wydział Nauk Technicznych, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Politechnice Warszawskiej Kolegium Nauk Społecznych i Administracji, Szkole Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, Instytucie Techniki Cieplnej Wydział Inżynierii Środowiska i Energetyki Cieplnej Politechniki Śląskiej w Gliwicach i innych.
Uczestniczył w opracowaniu kilkuletniej Polityki Transportowej dla zakładu transportu w części „Problematyka gazyfikacji środków transportu”, oraz w przygotowaniu „Projektu technologicznego stacji sprężania gazu ziemnego” jako weryfikator zespołu autorskiego.
Doświadczenia praktyczne nabył między innymi od podstaw zarówno na stanowisku Mistrza stacji tankowania sprężonego gazu ziemnego, serwisanta urządzeń stacji tankowania CNG, jak i Dyrektora ds. sprzedaży urządzeń CNG firmy GreenField. Obecnie pełni funkcję Konsultanta Technicznego w Industry Technology For High Pressure System, która jest autoryzowanym dystrybutorem sprężarek FuelMaker i INTERMECH LTD. Firma dostarcza kompletne wyposażenie dla stacji tankowania CNG wraz z układami sterowania; sprężarki gazu, zbiorniki stałe wraz z panelami priorytetów, dystrybutory gazu, osuszacze, systemy i układy sterowania. Uruchamia stacje tankowania CNG i wykonuje ich serwis.
Posiada honorowe członkostwo Biblioteki Gazownictwa PGNiG S.A. przy Centrum Szkolenia Gazownictwa w podziękowaniu za wieloletnią współpracę i wniesiony wkład w propagowanie nowych technik w przemyśle gazowniczym.
Kontakt;
Tel. kom. 0-668 475-021
e-mail: gerard.bartlomiejczyk@op.pl
Kilka słów o mnie
Publikacje Gerarda Bartłomiejczyka na temat CNG
Moderator: Gerard Bartłomiejczyk
-
- Posty: 36
- Rejestracja: pn sie 11, 2008 16:42
- Lokalizacja: Warszawa
Kilka słów o mnie
Post autor: Gerard Bartłomiejczyk »
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 22:15 przez Gerard Bartłomiejczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
Wróć do „Publikacje Gerarda Bartłomiejczyka”
Przejdź do
- Ważne ogłoszenia
- ↳ Wydarzenia związane z działalnością cng.auto.pl
- ↳ Ważne ogłoszenia i dyskusje o rynku CNG w Polsce
- Samochody osobowe zasilane CNG
- ↳ Fiat
- ↳ Mercedes-Benz
- ↳ Opel
- ↳ Volvo
- ↳ VW - grupa VAG - Audi, Seat, Skoda, Volkswagen
- ↳ Francuskie | Citroen, Peugeot, Renault
- ↳ Lancia
- ↳ Pozostałe marki
- ↳ Samochody osobowe gazodiesel CNG
- Samochody użytkowe do 3,5t zasilane CNG
- ↳ Fiat
- ↳ Iveco
- ↳ Mercedes-Benz
- ↳ Opel
- ↳ Volkswagen
- ↳ Pozostałe marki
- ↳ Samochody dostawcze gazodiesel CNG
- Samochody użytkowe powyżej 3,5 t zasilane CNG i inne
- ↳ Pojazdy komunikacji miejskiej i autobusy
- ↳ Pojazdy ciężarowe i dostawcze powyżej 3,5 t
- ↳ Pojazdy specjalistyczne
- ↳ Jednoślady na CNG!
- ↳ Samochody ciężarowe i autobusy gazodiesel CNG
- Serwisy CNG, przeglądy i inne problemy techniczne
- ↳ Problemy w użytkowaniu CNG
- ↳ Serwisy specjalizujące się w CNG
- ↳ Legalizacja zbiorników w TDT
- Zbiorniki CNG/LNG
- Sport
- ↳ VW CNG-Powered Scirocco Cup
- ↳ Sporty motorowe
- Stacje CNG
- ↳ Stacje CNG w Polsce
- ↳ Stacje CNG w Europie
- ↳ Przydomowe stacje CNG
- Publikacje na temat CNG
- ↳ Publikacje Gerarda Bartłomiejczyka
- ↳ Publikacje w mediach / internecie
- LNG, wodór, inne paliwa
- ↳ Pojazdy na LNG
- ↳ Stacje LNG
- ↳ Inne paliwa - wodór, elektryczne, itp.
- Społeczność użytkowników CNG
- ↳ Dyskusje i wiadomości ogólne
- ↳ Organizacja techniczna cng.auto.pl
- ↳ Prace naukowe na temat CNG
- ↳ Sprzedam/Kupię/Zamienię
- ↳ Pogadajmy o wszystkim i o niczym
- ↳ Oferty i rabaty dla użytkowników portalu
- Inne wersje językowe | Other language versions
- ↳ English Language Version
- ↳ CNG Stations at Poland
- ↳ Deutschen Version