Badania zbiorników CNG w TDT
Ile kosztuje "rewizja zewnętrzna" ? Dzś dzwoniłem do Radomia, na Instalatorów i Pan powiedział mi 200 - 250 od butli, tyle to płaciłem 3 lata temu za pierwsze badanie w kraju, podobno nawet z próbą ciśnieniową, w Krakowie. Ktoś z Kolegów pisał o kwocie 100 zł za butlę. Nie wiem czy nie dostałem ceny dla "warszawiaka". Wbrew pozorom to że ktoś jest ze "stolycy" nie znaczy że nie wie co robić z pieniędzmi.
Multipla 1.6 CNG 2003
-
- Posty: 175
- Rejestracja: pn kwie 11, 2011 08:26
- CNG car: Fiat Multipla BiPower 1,6
- Lokalizacja: Olsztyn
W Radomiu na Instalatorów 6 rewizja zewnętrzna miała kosztować 250 zł/szt. Przyjechałem i zmarnowałem cały dzień bo oprócz kopii dokumentów włoskich Pan Inspektor zażyczył sobie dodatkowo, dotychczasowego dopuszczenia TDT, którego nie miałem bo dopytywałem się jakie papiery przywieźć i tego akurat nie chcieli. Zadzwoniłem do Krakowa do agrotraku, gdzie robiłem dopuszczenie po sprowadzeniu samochodu do Polski i za jedyne 120 zł od butli mam święty spokój na kolejne trzy lata.
Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku i niech w każdym mieście i wiosce cudownie wyrosną stacje CNG a PGNiG niech zniknie jak stacje które głupio likwiduje.
Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku i niech w każdym mieście i wiosce cudownie wyrosną stacje CNG a PGNiG niech zniknie jak stacje które głupio likwiduje.
Multipla 1.6 CNG 2003
-
- Moderator
- Posty: 1363
- Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:10
- CNG car: Zafira 1.6 CNG Monovalent Plus 2003'
- Lokalizacja: W-wa
Nie wiesz co mówić? Nie masz, zgubiłeś. Albo straciły ważność, więc wyrzuciłeś do śmietnika.ikac pisze:Pan Inspektor zażyczył sobie dodatkowo, dotychczasowego dopuszczenia TDT.
I o to chodzi. Inspektorzy też ludzie, mogą się mylić, więc jedziesz do innego.ikac pisze:(...) agrotraku, gdzie robiłem dopuszczenie po sprowadzeniu samochodu do Polski i za jedyne 120 zł od butli mam święty spokój na kolejne trzy lata.
Pozdrawiam
-
- Posty: 62
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 11:44
- CNG car: Opel Zafira A 1,6 CNG 2005
- Lokalizacja: Gdynia
Z moich kontaktów z nimi, wynika, że wyjątkowo często starają się udowodnić, że są ludźmi. Szkoda, że ich jedyną metodą jest seria pomyłek...tigercng pisze:Inspektorzy też ludzie, mogą się mylić, więc jedziesz do innego.
Ostatnio zmieniony pn sty 02, 2012 17:47 przez ekobi, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma tak łatwo, bez dotychczasowego zaświadczenia z TDT nie dostałbym nowego, na zasadzie "nie bo nie". Podejrzewam że chciał sobie ułatwić robotę i tylko przepisać zamiast wyszukiwać odpowiednie dane w papierach od Fabera.tigercng pisze:Nie wiesz co mówić? Nie masz, zgubiłeś. Albo straciły ważność, więc wyrzuciłeś do śmietnika.ikac pisze:Pan Inspektor zażyczył sobie dodatkowo, dotychczasowego dopuszczenia TDT.
I o to chodzi. Inspektorzy też ludzie, mogą się mylić, więc jedziesz do innego.ikac pisze:(...) agrotraku, gdzie robiłem dopuszczenie po sprowadzeniu samochodu do Polski i za jedyne 120 zł od butli mam święty spokój na kolejne trzy lata.
Pozdrawiam
pozdrawiam
Multipla 1.6 CNG 2003
W Warszawie trzy lata temu, jak sprowadziłem Multiplę, poszedłem do Migazu przy Modlińskiej ze wszystkimi papierami do butli jakie dostałem od Fiata. Zostawiłem samochód rano a na koniec dnia dowiedziałem się że nic z tego bo inspektor TDT zażądał jeszcze "instrukcji do butli". Zmarnowałem cały dzień i nic. Wkurzony poszukałem w internecie i pierwszą stronką na jaką trafiłem był Agrotrak z Krakowa, oni nie potrzebowali "instrukcji", wystarczyło im to co miałem. Pojechałem na wycieczkę do Krakowa, zostawiłem samochód rano i sobie zwiedzałem a po południu papiery były gotowe. Radom wymyśliłem do jest bliżej, ale nigdy więcej - agrotrak rządzi.
pozdrawiam
pozdrawiam
Multipla 1.6 CNG 2003
-
- Posty: 13
- Rejestracja: wt lip 01, 2014 23:30
- CNG car: Volkswagen Caddy 2.0 CNG
Re: Badania zbiorników CNG w TDT
Kupiłem Caddy 2009 z fabryczną instalacją CNG i zbiorniki są zarejestrowane na poprzedniego właściciela. Ważność badania to listopad 2015r. W TDT mi mówią, że koniecznie muszę przepisać zbiorniki na siebie lecz dzwoniłem do kilku serwisów w kraju i mówili mi, że to bzdura i nie trzeba tego robić, poza tym nikt tego nie sprawdza. Jak to na prawdę jest?
-
- Posty: 52
- Rejestracja: pt sty 20, 2012 15:46
- CNG car: Opel Zafira 1.6 CNG
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Badania zbiorników CNG w TDT
Jeśli chodzi o badania techniczne to ja w tym roku po raz trzeci przedstawiałem papiery na butle na poprzedniego właściciela i nie było problemów.
-
- Posty: 240
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 10:32
- CNG car: Zafira 1,6 CNG Njoy `05 budyń vel majonez Babuni
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Badania zbiorników CNG w TDT
Witam,
TDT nie może powiedzieć Ci nic innego tylko to co jest zgodne z zapisami / wymaganiami prawa obowiązującymi w tym dziwnym kraju nad Wisłą.
Zgodnie z przepisami, dopuszczenie butli do eksploatacji jest DECYZJĄ, a takowa wydawana jest w konkretnej sprawie na wniosek konkretnej osoby.
Zmienił się właściciel samochodu, wnioskodawca, zmienił się samochód, jego numer rejestracyjny.
.
Tak to zostało ustalone w wesołym okrągłym domku przy ulicy nomen omen WIEJSKIEJ i tyle w temacie..
Po drugie TDT zawsze powie tak aby móć oficjalnie i legalnie skasować parę zeta.
Tak mówi prawo, a życie, czyli Panowie diagności na SKP są bardziej rozsądni i życiowi. Przynajmniej ich znaczna część.
Decyzja dopuszczająca butle do eksploatacji jest ważna 3 lata. Zgodnie z rygorystyczną literą prawa, diagnosta nie ma prawa "podbić" dowodu rejestracyjnego na okres dłuższy niż ważność decyzji.
Jak widzisz chociażby po wpisie MateuszaC, praktyka jest inna. Jeśli zjawisz się na SKP w okresie ważności Decyzji ( badań) to dowód rejestracyjny będziesz miał przedłużony, czyli faktycznie badania będziesz miał na 4 lata.
Również co do TDT trzeba powiedzieć, że tam też są ludzie. Okazuje się, że rewizję zewnętrzną butli można załatwić samemu, bez zbędnych pośredników. Potrzeba kanału, ( podnośników ) trochę czasu, narzędzi i umiejętności zdjęcia osłon.
Jeśli masz warunki możesz samodzielnie przygotować samochód do badania, na określony termin w określonym miejscu, to inspektor TDT przyjedzie i załatwi sprawę. Jedyne czego nie przeskoczysz to próba ciśnieniowa.
Rumcajs.
Hochwander, zwróć uwagę " I kto to mówi .... "Hochwander pisze:W TDT mi mówią, że koniecznie muszę przepisać zbiorniki na siebie
TDT nie może powiedzieć Ci nic innego tylko to co jest zgodne z zapisami / wymaganiami prawa obowiązującymi w tym dziwnym kraju nad Wisłą.
Zgodnie z przepisami, dopuszczenie butli do eksploatacji jest DECYZJĄ, a takowa wydawana jest w konkretnej sprawie na wniosek konkretnej osoby.
Zmienił się właściciel samochodu, wnioskodawca, zmienił się samochód, jego numer rejestracyjny.



Tak to zostało ustalone w wesołym okrągłym domku przy ulicy nomen omen WIEJSKIEJ i tyle w temacie..
Po drugie TDT zawsze powie tak aby móć oficjalnie i legalnie skasować parę zeta.
Tak mówi prawo, a życie, czyli Panowie diagności na SKP są bardziej rozsądni i życiowi. Przynajmniej ich znaczna część.
Decyzja dopuszczająca butle do eksploatacji jest ważna 3 lata. Zgodnie z rygorystyczną literą prawa, diagnosta nie ma prawa "podbić" dowodu rejestracyjnego na okres dłuższy niż ważność decyzji.
Jak widzisz chociażby po wpisie MateuszaC, praktyka jest inna. Jeśli zjawisz się na SKP w okresie ważności Decyzji ( badań) to dowód rejestracyjny będziesz miał przedłużony, czyli faktycznie badania będziesz miał na 4 lata.
Również co do TDT trzeba powiedzieć, że tam też są ludzie. Okazuje się, że rewizję zewnętrzną butli można załatwić samemu, bez zbędnych pośredników. Potrzeba kanału, ( podnośników ) trochę czasu, narzędzi i umiejętności zdjęcia osłon.
Jeśli masz warunki możesz samodzielnie przygotować samochód do badania, na określony termin w określonym miejscu, to inspektor TDT przyjedzie i załatwi sprawę. Jedyne czego nie przeskoczysz to próba ciśnieniowa.
Rumcajs.