Strona 2 z 2

: pt lis 25, 2011 00:25
autor: administrator
Moim zdaniem główną przyczyną takiego spadku energii jest konieczność nagrzania kabiny samochodu.

Dlatego Ci, co chcą mieć przyzwoity zasięg niech zacisną zęby i ciepło się ubiorą ;)

Tymczasem kierowcy CNG grzeją się do woli od swoich piecyków na gaz ziemny :)

: ndz lis 27, 2011 14:18
autor: supermajku
a jednak mróz zmienia pojemność akumulatora nie przeskoczysz chemii i fizyki

: ndz gru 04, 2011 23:44
autor: administrator
W Paryżu atakują temat! Właśnie ruszyły pierwsze wypożyczalnie samochodów elektrycznych!

http://www.tvn24.pl/28377,1726729,0,1,z ... omosc.html

Jednak szybki rzut oka na porównanie temperatury w Paryżu i Warszawie pozwala mieć wątpliwości co do sukcesu takiego projektu w Polsce...

Obrazek

: pn lut 27, 2012 15:37
autor: Gość
oo jaki stary temat.
niestety samochody elektryczne ( takie tylko na prad) u nas nie maja racji bytu ze wzgledu na zime..
ani to nie wytrzyma na mrozie.. doliczjac odgrzewanie. . szyby itp. to zamiast 200km jak teraz.. przejedziesz z 50 ryzukjac pchanie.

jedyna rozsadna kontrukcja jest naped elektryczny..
ale zasilany agregatem na np . lpg lub taki maly dizelek..

wtedy nie bedzie ze jedziesz za 1 za 100km . ale zuzycioe paliwa w takich agregatach jest mniej wiecej od 0.5 do 1l na godzine..
to jakby polizyc powinno wyjsc w granicach. 1 do 2 litrow na przejechanie 100km

czyli 5-10 zeta..
co juz jest jakims rozwiazaniem . bo nie pchamy jak padna akumulatoryu.. a i pojechac sobie normalnie wszedzie mozna nie stresujac sie ze juz nie wrocimy