VW LT35 CNG
VW LT35 CNG
Witam wszystkich,
Niedawno kupilem autko takie jak w tytule. Na razie przejechalem nim jakies 5-6 tys. km i mam mieszane uczucia.
Samochod kupilem w Niemczech, po przyjechaniu do Polski okazalo sie, ze jedna z butli jest zakrecona (mam 2 x 80 l). Oczywiscie samo odkrecenie nie bylo problemem ale juz pozniejsza eksploatacja to dla mnie zagadka. Do momentu, kiedy tankowalem tylko jedna z nich (ok. 16 metrow) pozwalalo mi to za przejechanie 200 - 220 kilometrow. Po odkreceniu drugiej (pojemnosc taka sama) przebieg po tankowaniu wydluzyl sie ale niestety nie dwukrotnie, tak jak mi sie spodziewalem ale do 270 - 290 kilometrow.
Na dodatek ostatnio na gazie samochod zaczal "strzealac" do tego stopnia, ze w ogole nie da sie nim jezdzic.
W zwiazku z tym bardzo prosze o podpowiedz dotyczaca jakiegos dobrego serwisu. Dodam, ze moja instalacja to landi renzo, a moje miejsce zamieszkania to Radom.
Niedawno kupilem autko takie jak w tytule. Na razie przejechalem nim jakies 5-6 tys. km i mam mieszane uczucia.
Samochod kupilem w Niemczech, po przyjechaniu do Polski okazalo sie, ze jedna z butli jest zakrecona (mam 2 x 80 l). Oczywiscie samo odkrecenie nie bylo problemem ale juz pozniejsza eksploatacja to dla mnie zagadka. Do momentu, kiedy tankowalem tylko jedna z nich (ok. 16 metrow) pozwalalo mi to za przejechanie 200 - 220 kilometrow. Po odkreceniu drugiej (pojemnosc taka sama) przebieg po tankowaniu wydluzyl sie ale niestety nie dwukrotnie, tak jak mi sie spodziewalem ale do 270 - 290 kilometrow.
Na dodatek ostatnio na gazie samochod zaczal "strzealac" do tego stopnia, ze w ogole nie da sie nim jezdzic.
W zwiazku z tym bardzo prosze o podpowiedz dotyczaca jakiegos dobrego serwisu. Dodam, ze moja instalacja to landi renzo, a moje miejsce zamieszkania to Radom.
Cześć!
Jeżeli potrzebujesz fachowej porady - spróbuj podjechać do zakładu Siraka (zaraz za Radomiem w Ślepowronie, po prawej stronie, trasa 12, kierunek na Piotrków).
Korzystałem z tego zakładu i widzę, że koleś ma sporą wiedzę - powinien coś ci podpowiedzieć.
Jeżeli potrzebujesz fachowej porady - spróbuj podjechać do zakładu Siraka (zaraz za Radomiem w Ślepowronie, po prawej stronie, trasa 12, kierunek na Piotrków).
Korzystałem z tego zakładu i widzę, że koleś ma sporą wiedzę - powinien coś ci podpowiedzieć.
Volvo V70 2.5 CNG // Ex - Volvo 460 1.8 CNG
-
- Moderator
- Posty: 1363
- Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:10
- CNG car: Zafira 1.6 CNG Monovalent Plus 2003'
- Lokalizacja: W-wa
Tak powinno być, czyli z cewką elektrozaworu jest wszystko w porządku.punkt pisze:teraz na pusto tankuje miedzy 32, a 34 metry.
Pozostaje dawkowanie gazu, czyli praktycznie cała reszta instalacji. Ale wtedy zależność pomiędzy otwarciem butli, a wystąpieniem problemów jest przypadkowa, chyba że do tej butli miałeś zatankowany jakiś szuwaks (olej, wodę, lpg itp.).
A może jakieś nieszczelności. Nie słyszysz po zatankowaniu syku uchodzącego gazu ?
Jakiego typu masz instalację, mieszalnikową, czy sekwencję ?
-
- Posty: 82
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 11:13
- CNG car: Zafira CNG 2006r.
- Lokalizacja: Gdańsk ; Trelleborg
LT
Andrzejku z samego opisu można wywnioskować że instalacja jest mieszalnikowa.tigercng pisze:Tak powinno być, czyli z cewką elektrozaworu jest wszystko w porządku.punkt pisze:teraz na pusto tankuje miedzy 32, a 34 metry.
Pozostaje dawkowanie gazu, czyli praktycznie cała reszta instalacji. Ale wtedy zależność pomiędzy otwarciem butli, a wystąpieniem problemów jest przypadkowa, chyba że do tej butli miałeś zatankowany jakiś szuwaks (olej, wodę, lpg itp.).
A może jakieś nieszczelności. Nie słyszysz po zatankowaniu syku uchodzącego gazu ?
Jakiego typu masz instalację, mieszalnikową, czy sekwencję ?
Pozdrawiam
Sławek
Sławomir Szymański
0-507 105 930
0-507 105 930