FIAT MULTIPLA 1.6 Natural Power CNG
-
- Administrator
- Posty: 1583
- Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:10
- Lokalizacja: Radom
FIAT MULTIPLA 1.6 Natural Power CNG
FIAT MULTIPLA 1.6 Natural Power
NOWE | I generacja, FL: 2004 -
Wersja osobowa (opis wersji dostawczej brak)
Segment: K
PARAMETRY POJAZDU
Długość, szerokość, wysokość (mm): 4089/1871/1695
Pojemność bagażnika: 430 l
Ładowność: 580 kg
Ilość miejsc: 6
Masa własna: 1470 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 2050 kg
Masa przyczepy z/bez hamulca: 1000kg/400kg
Pojemność zbiornika na CNG: 26,5 kg/ 36,0 m³
Pojemność zbiornika na benzynę: 38l
SILNIK
Pojemność silnika: 1596 cm³
Moc (CNG|benzyna): 67kW/92KM | 76kW/103KM - oba parametry przy 5750 obr/min
Moment obrotowy (CNG|benzyna): 130 Nm | 145 Nm - oba parametry przy 4000 obr/min
V-max (CNG|benzyna): 157 km/h|170km/h
Przyspieszenie 0-100 km (CNG|benzyna): 16 s | 13,5 s
Elastyczność (km/h, s) 60-100 km/h (5-bieg): b/d
Zużycie paliwa (CNG|benzyna) na 100 km:
- cykl miejski - 11,3 m³ | 11,5 l
- cykl pozamiejski - 7,3m³ | 7,5 l
- cykl mieszany - 8,8 m³ | 9,0 l
Emisja CO² g/km (CNG|benzyna): 167|214
Zasięg teoretyczny na gazie: 505 km
Zasięg teoretyczny na benzynie: b/d km
Rodzaj paliwa: bivalent (CNG/benzyna)
Cena (na rynku włoskim): od 23.000 euro
Ciekawostki
- instrukcja obsługi Fiata Multipla Natural Power w języku polskim tutaj (format .pdf)
Źródło
- www.fiat.it (w jęz. włoskim)
- italiaspeed.com
- instrukcja obsługi
NOWE | I generacja, FL: 2004 -
Wersja osobowa (opis wersji dostawczej brak)
Segment: K
PARAMETRY POJAZDU
Długość, szerokość, wysokość (mm): 4089/1871/1695
Pojemność bagażnika: 430 l
Ładowność: 580 kg
Ilość miejsc: 6
Masa własna: 1470 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 2050 kg
Masa przyczepy z/bez hamulca: 1000kg/400kg
Pojemność zbiornika na CNG: 26,5 kg/ 36,0 m³
Pojemność zbiornika na benzynę: 38l
SILNIK
Pojemność silnika: 1596 cm³
Moc (CNG|benzyna): 67kW/92KM | 76kW/103KM - oba parametry przy 5750 obr/min
Moment obrotowy (CNG|benzyna): 130 Nm | 145 Nm - oba parametry przy 4000 obr/min
V-max (CNG|benzyna): 157 km/h|170km/h
Przyspieszenie 0-100 km (CNG|benzyna): 16 s | 13,5 s
Elastyczność (km/h, s) 60-100 km/h (5-bieg): b/d
Zużycie paliwa (CNG|benzyna) na 100 km:
- cykl miejski - 11,3 m³ | 11,5 l
- cykl pozamiejski - 7,3m³ | 7,5 l
- cykl mieszany - 8,8 m³ | 9,0 l
Emisja CO² g/km (CNG|benzyna): 167|214
Zasięg teoretyczny na gazie: 505 km
Zasięg teoretyczny na benzynie: b/d km
Rodzaj paliwa: bivalent (CNG/benzyna)
Cena (na rynku włoskim): od 23.000 euro
Ciekawostki
- instrukcja obsługi Fiata Multipla Natural Power w języku polskim tutaj (format .pdf)
Źródło
- www.fiat.it (w jęz. włoskim)
- italiaspeed.com
- instrukcja obsługi
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 17:07 przez administrator, łącznie zmieniany 7 razy.
Karol Wieczorek
-
- Posty: 50
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 22:59
- CNG car: MULTIPLA 1,6 16V BiPower 2000
- Lokalizacja: Legnica
Następca Multipli BiPower. Niestety autko już nie jest produkowane (okazało się, że na niektóre kraje jeszcze jakieś serie Fiat wypuszcza). Ma być nowa Multipla, ale niestety będzie to 5 miejscowy crossover na bazie Fiata Bravo.
Nadzieja w tym, że chiński koncern Zotye, który kupił od Fiata licencję będzie robił też wersję Natural Power. Tylko komu będzie się chciało auto z Chin sprowadzać...
Nadzieja w tym, że chiński koncern Zotye, który kupił od Fiata licencję będzie robił też wersję Natural Power. Tylko komu będzie się chciało auto z Chin sprowadzać...
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 15:06 przez kennedee, łącznie zmieniany 1 raz.
problem z serwisem ?
Witam,
czy jeśli kupię takie autko to nie będę miał problemów z serwisem i częściami w Lublinie ?? CNG nie jest zbyt jeszcze popularne, tym bardziej to auto - nie produkowane już
pozdrawiam
czy jeśli kupię takie autko to nie będę miał problemów z serwisem i częściami w Lublinie ?? CNG nie jest zbyt jeszcze popularne, tym bardziej to auto - nie produkowane już
pozdrawiam
- bartekk
- Posty: 535
- Rejestracja: pn sty 21, 2008 20:03
- CNG car: Lancia Ypsilon EcoChic Natural
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: problem z serwisem ?
Części możesz sobie zamawiać przez internet wiec nie ma znaczenia czy mieszkasz w Lublinie czy w innym mieście, ja zamawiam w Poznaniu. Co do samej instalacji to słyszałem od mojego speca od CNG który naprawia moją zafire że w Multiplach też się psują cewki na elektrozaworach, ale to nic takiego, poszukaj sobie w lublinie dobrego gazownika który nie boi się CNG i nie będziesz miał problemu. A reszta mechaniki w fiacie będzie się psuła tak jak w każdym innym ale z naprawą tego nie ma już żadnego problemu.Pepe pisze:Witam,
czy jeśli kupię takie autko to nie będę miał problemów z serwisem i częściami w Lublinie ?? CNG nie jest zbyt jeszcze popularne, tym bardziej to auto - nie produkowane już
pozdrawiam
To do którego roku te auta były produkowane i czy przedstawiciel Fiata w Polsce ma podobne podejście do multipli cng jak GM Polska ??? Tzn. nie sprzedajemy w Polsce = nie znamy tego czegoś..... Czy fiat multipla cng był sprzedawany w Polsce ( wskazuje na to instrukcja obsługi w jęz. polskim ) i czy można go serwisować w ASO ????kennedee pisze:Następca Multipli BiPower. Niestety autko już nie jest produkowane (okazało się, że na niektóre kraje jeszcze jakieś serie Fiat wypuszcza). Ma być nowa Multipla, ale niestety będzie to 5 miejscowy crossover na bazie Fiata Bravo.
Nadzieja w tym, że chiński koncern Zotye, który kupił od Fiata licencję będzie robił też wersję Natural Power. Tylko komu będzie się chciało auto z Chin sprowadzać...
Witam.
Od wczoraj nie moge przełaczyc mojej multipli na gaz. Zatrzymałem sie na chwilke wyłaczyłem silnik i po powtórnym właczeniu silnik nie przechodzi na gaz tylko gasnie .Zauwazyłem takze że dawniej po przekreceniu kluczyka po chwili słychac był załacznie sie jakiegos zaworu a teraz jest cisza. Co sie mogło stac i gdzie sie udac? czy do ASO fiata czy do gazownika. Prosze o porade i wskazanie gdzie w Warszawie mam pojechac.
pozdrawiam
Ignacy
Od wczoraj nie moge przełaczyc mojej multipli na gaz. Zatrzymałem sie na chwilke wyłaczyłem silnik i po powtórnym właczeniu silnik nie przechodzi na gaz tylko gasnie .Zauwazyłem takze że dawniej po przekreceniu kluczyka po chwili słychac był załacznie sie jakiegos zaworu a teraz jest cisza. Co sie mogło stac i gdzie sie udac? czy do ASO fiata czy do gazownika. Prosze o porade i wskazanie gdzie w Warszawie mam pojechac.
pozdrawiam
Ignacy
To znaczy że musiało się coś zmienić, nie mam tam znajomych. zanim kupiłem moją multiplę poszedłem do nich bo u nich serwisowałem seicento i zapytałem czy będą serwisować CNG. Potwierdzili, to kupiłem. Jak do tej pory z instalacji CNG robiłem tylko wymianę zaworu napełniania bo diagnosta w czasie przeglądu stwierdził wyciek. Wymienili zawór i tyle, to było ponad rok temu. Od tej pory byłem u nich parę razy ale w sprawach nie związanych z CNG.
Multipla 1.6 CNG 2003
Juz sprawa załatwiona , zdiagnozowali przepalenie cewki i ja wymienili.
ikac pisze:Sprawę zaworu prowadził pan Filipek (to nazwisko). Oni pracują na zmiany, jeden tydzień rano drugi po południu. Radzę zapytać o niego, może komuś się po prostu nie chciało ruszyć ...
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 02:00 przez Ignacy, łącznie zmieniany 1 raz.
A jakie koszty ????Ignacy pisze:Juz sprawa załatwiona pojechałem , zdiagnozowali przepalenie cewki i ja wymienili.
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 02:00 przez iskat1973, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: śr sie 10, 2011 00:49
- CNG car: Fiat Multipla Natural Power 2006
- Lokalizacja: Warszawa
Witam , koledzy podpowiedzcie mi co mam myśleć .
Ostatnio silnik przy wchodzeniu na obroty tak od 2-4 tyś wydaje czasami gwizd , myślałem że to jakaś rolka i że po zrobieniu rozrządu bo i tak wymieniałam to zniknie , mój mechanik twierdzi że to pęknięcie w kolektorze i żebym się tym chwilowo nie przejmował bo jeszcze nie jest źle a wymiana jest kłopotliwa .
Druga rzecz to czy w tej instalacji są jakieś filtry lub inne rzeczy które się wymienia , bo ostatnio zaobserwowałem że na benzynie chodzi równiej i żwawiej niż na CNG i co ciekawe zauważyłem że podczas wysilania samochodu na trasie dwa czy trzy razy zdarzyło mu się przeskoczyć na benzynę i po paru minutach znów na CNG .
Wiem że od strony mechanika wszystko było robione zawsze z zaleceniami producenta .
Z góry dzięki za pomoc , Pozdrawiam
Ostatnio silnik przy wchodzeniu na obroty tak od 2-4 tyś wydaje czasami gwizd , myślałem że to jakaś rolka i że po zrobieniu rozrządu bo i tak wymieniałam to zniknie , mój mechanik twierdzi że to pęknięcie w kolektorze i żebym się tym chwilowo nie przejmował bo jeszcze nie jest źle a wymiana jest kłopotliwa .
Druga rzecz to czy w tej instalacji są jakieś filtry lub inne rzeczy które się wymienia , bo ostatnio zaobserwowałem że na benzynie chodzi równiej i żwawiej niż na CNG i co ciekawe zauważyłem że podczas wysilania samochodu na trasie dwa czy trzy razy zdarzyło mu się przeskoczyć na benzynę i po paru minutach znów na CNG .
Wiem że od strony mechanika wszystko było robione zawsze z zaleceniami producenta .
Z góry dzięki za pomoc , Pozdrawiam