IVECO na Targach Pojazdów Użytkowych IAA 2016 w Hanowerze: Nowy Stralis LNG

IVECO na Targach Pojazdów Użytkowych IAA 2016 w Hanowerze: oficjalna premiera Nowego Stralisa, Mistrza TCO2

iveco cng lng

Światowa premiera: nowy futurystyczny koncepcyjny samochód ciężarowy przekracza kolejne granice na drodze do w pełni zrównoważonego i przyjaznego dla środowiska transportu

Nowy Daily Euro 6 i nowy Daily Hi-Matic Euro 6 oferują nowe możliwości w zakresie łączności

Nowy Eurocargo — „Międzynarodowy samochód ciężarowy roku 2016” — z nowym w pełni pneumatycznym zawieszeniem oraz w nowej wersji CNG

Konferencja prasowa Iveco na stoisku A01 w hali 16, 21 września o godzinie 9:15

Iveco weźmie udział w 66. Targach Pojazdów Użytkowych IAA, najważniejszym międzynarodowym wydarzeniu w branży samochodów użytkowych, które odbędzie się w dniach 22–29 września 2016 roku w Hanowerze. 21 września o godzinie 9:15 na stoisku A01 w hali 16 rozpocznie się konferencja prasowa firmy.

Na rozległym stoisku o powierzchni ponad 2500 metrów kwadratowych IVECO zaprezentuje wiele nowych produktów i innowacji, w tym pełną ofertę modeli — od lekkich pojazdów dostawczych po największe szosowe i terenowe samochody ciężarowe, od autobusów po najcięższe pojazdy przeznaczone do eksploatacji w kamieniołomach i na placach budowy.

IVECO zaplanowało także światową premierę nowego futurystycznego koncepcyjnego samochodu ciężarowego na dalekie trasy, który przekracza kolejne granice na drodze do w pełni zrównoważonego i przyjaznego dla środowiska transportu. Samochód jest chroniony ponad 25 patentami.

Oficjalna premiera Nowego Stralisa, Mistrza TCO2

stralis lng

Centralne miejsce na stoisku IVECO zajmie Nowy Stralis, który debiutuje przed międzynarodową publicznością po oficjalnej prezentacji w czerwcu w Madrycie. W nowym Stralisie zastosowano zupełnie nowy zespół napędowy. Pojazd charakteryzuje się najwyższą niezawodnością i wydajnością oraz bardzo konkurencyjnym całkowitym kosztem posiadania (TCO) i obniżoną emisją CO2.

stralis lng lng

Trzy wersje modelu zostały opracowane z uwzględnieniem różnej specyfiki eksploatacji oraz spełniają wszystkie wymagania sektora ciężkiego transportu drogowego. Nowy Stralis został zaprojektowany jako optymalne rozwiązanie w transporcie regionalnym i na krótkich trasach. Pojazd może być używany do przewozu towarów niebezpiecznych, a jedną z jego wyjątkowych zalet jest dostępny tylko w samochodach marki IVECO układ oczyszczania spalin HI SCR. Na potrzeby międzynarodowego transportu długodystansowego opracowano specjalną wersję Stralis XP, w której zastosowano innowacyjne rozwiązania zapewniające oszczędność paliwa. Nabywca tej wersji zyskuje również dostęp do nowych usług związanych z gwarancją mobilności pojazdu i obniżeniem zużycia paliwa. Jako najbardziej niezawodna i oszczędna ciężarówka na rynku, zaprojektowana pod kątem niskiej awaryjności, a także ograniczenia emisji CO2 i całkowitego kosztu posiadania. Charakteryzuje się ona zużyciem paliwa obniżonym nawet o 11%. Z kolei usługi nowej generacji mogą przynieść dalsze 3% oszczędności, co przekłada się na imponujące obniżenie TCO o 5,6% w przypadku eksploatacji na długich trasach.

iveco cng

Rewolucyjny Nowy Stralis NP Natural Power, zasilany sprężonym lub skroplonym gazem ziemnym (CNG/LNG), jest pojazdem najlepiej przystosowanym do transportu międzynarodowego w segmencie samochodów ciężarowych zasilanych gazem i stanowi wśród nich prawdziwy przełom. To jedyny model samochodu ciężarowego napędzanego gazem ziemnym oferujący osiągi, komfort oraz zasięg odpowiednie do przewozów długodystansowych. Nowy silnik rozwija moc 400 KM i moment obrotowy 1700 Nm — są to zatem wartości porównywalne z jednostką wysokoprężną. Samochód jest wyposażony w zautomatyzowaną skrzynię biegów. Wprowadzone udoskonalenia przekładają się na ograniczenie całkowitych kosztów posiadania o 3% w stosunku do poprzedniego modelu, który zapewniał koszty zakupu paliwa niższe o 40% w porównaniu z analogicznymi pojazdami wyposażonymi w silniki Diesla. To pierwsza prawdziwie długodystansowa ciężarówka na rynku stanowiąca alternatywę dla pojazdów z silnikami wysokoprężnymi.

Nowe opcje łączności w Nowym Daily Euro 6 i Nowym Daily Hi-Matic Euro 6

iveco daily natural power

Nowy Daily Euro 6 jest pierwszym lekkim samochodem dostawczym, w którym system łączności pokładowej stanowi profesjonalne narzędzie pracy z nową i rewolucyjną aplikacją DAILY BUSINESS UP. Charakteryzujący się typowymi dla IVECO solidnością, funkcjonalnością, osiągami i trwałością nowy Daily Euro 6 oferuje nowe funkcje oparte na technologii, która przesuwa granice osiągów, podnosi komfort, zapewnia wyjątkowe opcje łączności oraz przyczynia się do obniżenia całkowitego kosztu posiadania. Ten samochód jest idealnym partnerem dla użytkowników obdarzonych biznesowym instynktem.

Nowy Daily Euro 6 oferuje niezrównane osiągi każdego dnia dzięki nowym mocnym silnikom o pojemności 2,3 i 3,0 litra. Jednostki te rozwijają moc do 210 KM i moment obrotowy do 470 Nm. Zaawansowane technologie zastosowane w zespołach napędowych umożliwiają dalsze obniżenie zużycia paliwa nawet o 8% w porównaniu z poprzednimi modelami. Niskie koszty przeglądów i napraw dzięki dłuższym okresom międzyprzeglądowym oraz podzespołom o wydłużonej żywotności oznaczają dodatkową oszczędność rzędu 12%. Kabina jest jeszcze lepiej wyciszona niż we wcześniejszych modelach (poziom hałasu obniżono o 4 decybele), co poprawiło akustykę pojazdu i odczuwalność dźwięku o 8%. NOWA APLIKACJA DAILY BUSINESS UP zmienia smartfon lub tablet w interfejs umożliwiający komunikowanie się z DAILY, dzięki któremu użytkownik może maksymalizować wydajność w swoim mobilnym miejscu pracy.

Nowy Eurocargo: samochód ciężarowy lubiany w mieście, z nowym w pełni pneumatycznym zawieszeniem, dostępny także w wersji CNG

Eurocargo cng

Eurocargo — ulubieniec miast — został „Międzynarodowym samochodem ciężarowym roku 2016”. Na targach IAA IVECO zaprezentuje jego nową wersję ML160 (16 t) zgodną z normą Euro VI C, z nowym w pełni pneumatycznym zawieszeniem, a także przyjazną dla środowiska wersję Natural Power z silnikiem przystosowanym do zasilania sprężonym gazem ziemnym (CNG).

Eurocargo ML160 Full Air prezentowany na targach jest wyposażony w pneumatyczne zawieszenie przedniej i tylnej osi, a jego ładowność zwiększono o 1 tonę. Stała wysokość zawieszenia i poziome położenie skrzyni ładunkowej gwarantują dalszą poprawę bezpieczeństwa, nawet jeżeli ładunek nie jest rozłożony równomiernie. Ograniczenie wibracji w czasie jazdy oznacza większy komfort dla kierowcy i lepszą ochronę przewożonego towaru. Możliwość modyfikacji prześwitu zapewnia większą funkcjonalność przy dojeżdżaniu do ramp załadunkowych o różnej wysokości oraz możliwość korzystania z ramp o różnym nachyleniu.

Napisano w Ciężarowe, CNG, LNG, Pojazdy CNG, Rynek CNG, Wiadomości, Wydarzenia Tagi: , , , , , , , ,
Oficjalne profile cng.auto.pl

Partnerzy:

Archiwum newsów

Specjalistyczny sklep z olejami i chemią motoryzacyjną