Ekologiczne paliwo CNG i LNG 'Strefa Metanu’ Targi Stacja Paliw 2016, EXPO XXI Warszawa
Ekologiczne paliwo CNG i LNG 'Strefa Metanu’ Targi Stacja Paliw 2016, EXPO XXI Warszawa
Portal cng.auto.pl oraz Fundacja Green Fuel, organizacje promujące zastosowanie paliwa gazowego CNG i LNG do zasilania pojazdów, w czasie targów zaprezentują Wystawę Pojazdów i Technologii CNG, LNG, biometan 'Strefa Metanu’.
„W 'Strefie Metanu’ promujemy paliwo CNG i LNG dla polskiego transportu oraz najnowocześniejsze technologicznie rozwiązania, dzięki którym możemy wykorzystywać gaz ziemny w motoryzacji, tj. pojazdy zasilane paliwem CNG i LNG, zbiorniki gazu ziemnego do samochodów, serwis pojazdów CNG i LNG, chemię motoryzacyjną dla zasilania pojazdów paliwami metanowymi, urządzenia do tankowania paliwem CNG przy domu i firmie, najnowsze stacje tankowania paliwem CNG i LNG z całego świata, dystrybutory tankowania paliwem LNG, mobilne magazyny do transportowania paliw metanowych oraz wodoru, cysternę kriogeniczną do transportowania LNG – wszytko to w 'Strefie Metanu’, ponadto polscy i międzynarodowi specjaliści, naukowcy, przedsiębiorcy oraz użytkownicy branży NGV alternatywnych – niskoemisyjnych paliw metanowych. Uważamy, że rozwijanie rynku paliw CNG i LNG to najlepsze rozwiązanie dla transportu w naszym kraju, chcemy jeździć tanio i korzystać z alternatywnych rozwiązań paliwowych. Oczywiście promujemy również inne napędy ekologiczne, alternatywne jednak jest to zupełnie nieopłacalne, a stanowisko polskich ekspertów CNG i LNG oraz naszych międzynarodowych partnerów NGV jest jednoznaczne – jest to paliwo przyszłości i w naszym kraju będą stacje tankowania CNG i LNG, nad czym nieustannie pracujemy. Jednak, rozwój infrastruktury sieci stacji L-CNG w Polsce wymaga zintegrowanego wysiłku rządu, producentów pojazdów CNG i LNG, dostawców gazu CNG i LNG, właścicieli i operatorów stacji tankowania L-CNG oraz potencjalnych właścicieli pojazdów zasilanych gazem ziemnym. Opłacalny i zrównoważony rozwój infrastruktury L-CNG wymaga również starannego wyboru lokalizacji stacji i maksymalnego wykorzystania standardowych projektów. Stosowanie alternatywnego paliwa metanowego CNG, LNG oraz biometan dla napędu pojazdów to:
– zerowa emisja cząstek stałych,
– zmniejszenie emisji tlenków azotu,
– zmniejszenie emisji CO2,
– niższy poziom hałasu w porównaniu z olejem napędowym – średnio – 5 dB,
– 100% 'szczelności’ przy tankowaniu.
Wykorzystywanie gazu ziemnego do zasilania pojazdów zapewnia bezpieczną i ekonomiczną alternatywę paliwową dla transportu. Ekologiczne paliwo CNG jest tanie, bezpieczne i ogólnie dostępne w Polsce. Ekologiczne paliwo LNG dla autobusów, pojazdów komunalnych oraz dużych flot dystrybucji pozwala na obniżenie emisji spalin oraz poprawę jakości powietrza w miastach. LNG jako paliwo już odnosi sukcesy w wybranych segmentach rynku pojazdów długodystansowych.
Gaz CNG i LNG jako paliwo dla transportu jest jednym z rozwiązań problemów ekologicznych oraz ekonomicznych. Jednak wdrożenie stosowania paliwa LNG na polskim rynku motoryzacyjnym wymaga informowania użytkowników pojazdów o dostępności nowych ekologicznych rozwiązań paliwowych”,- mówi Bartłomiej Kamiński, Prezes Fundacji Green Fuel.
Podobne wpisy
- Strefa Metanu – Targi Stacja Paliw 2016 – Zaproszenie
- Fotorelacja Strefa Metanu – GasShow 2016
- ASF Kompresory CNG ‚Strefa Metanu’ GasShow 2016
- Relacja filmowa ze Strefy Metanu Targi Stacja Paliw 2015
- Międzynarodowe Targi Stacja Paliw
- STREFA METANU – Targi Stacja Paliw 2015 – Fotorelacja
- Polska Izba Paliw Płynnych – Podziękowania za Strefę Metanu
- Targi Stacja Paliw 2015. Szansa na odkrycie CNG i LNG
- Paliwa Metanowe CNG i LNG w transporcie polskim – Akademia…
- Patronat Naukowy Rektora AGH dla ‚Strefy Metanu’ na Międzynarodowych Targach…
- Międzynarodowe Targi Stacja Paliw 2015 – Zaproszenie do STREFY METANU
- Fundacja Green Fuel oraz portal cng.auto.pl organizatorami międzynarodowych wydarzeń branży…